Tuesday, July 12, 2005

پوچ

خیلی وقته که اینجا چیزی نمی نویسم ،راستش بیشتر وقتم رو یه وبلاگ دیگه در رابطه با رشته تخصصیم متمرکز کردم ،امروز بعد از 9 ماه به وبلاگ سرزدم و دیدم که 6 تا پیام دارم اول همه به پوریا سرزدم ومطالبش رو خوندم ،وقتی به بخش نظرات وبلاگش رفتم دیدم که تعدادمون از قبل خیلی بیشتر شده ،واسم جالب بود ،بگذریم ،راستش امروز یه صحنه دیدم که زیاد برام جالب نبود احساس کردم بعضی از ما ها شخصیت خودمون را بیش از اندازه پایین می آوریم ،من قصد توهین به ترانسکشوالها رو ندارم اما درک کنیم که ما پسر هستیم و نیاز به تظاهر به چیز دیگری نداریم ،بهتر ادامه ندم ،اما سعی می کنم بیام و بازم بنویسم ،اما اینار واسه دل خودم .....

2 comments:

James said...

سلام آرش جان از اینکه دوباره وبلاگت رو به روز کردی واقعاً خوشحالم آرش من نوشته های تو رو میخوندم و دنبال میکردم درسته که الان وبلاگ های دوستان همجنگرا نسبت به قبل بیشتر شده ولی هر گلی بوی خاص خودشو داره و زیاد شدن وبلاگها دلیل بر این نیست که من وتو از نوشتن گناره گیری کنیم وبلاگ تو یکی از وبلاگهای پر طرفدار و پر خاطره برای من و عده زیادیه که با نوشته های تو خاطره داریم . آرش برای این هم مدتی وقت بزار در کنار وبلاگ دیگرت . راستی من و تو هم رشته ایم ها اگه تونستی آدرش اون وبلاگت رو هم برام میل کن تا از نوشته های علمیت استفاده کنم برات از صممیم قلب آرزوی موفقیت دارم و چشم به راه بازگشت تو و نوشته هات هستم . دوست دار تو پوریا

James said...

منتظزیم آرش جان در ضمن از اینکه به وبلاگم سر زدی خیلی خوشحال شدم